Sayfalar

2 Temmuz 2014 Çarşamba

Vichy Capital Soleil Yüz ve Vücut Sütü SPF 50 - 300 ml / Vichy Capital Soleil Yüz Kremi SPF 50 - 30ml

Hiç yorum yok:
 
Merhabalar!

Bugün sizlere Vıchy Capital Soleil SPF50  güneş koruyucusunu ve Vichy Capital Soleil Yüz Kremi SPF 50 - 30ml tanıtmak istedim.



Malum yaz geldi (Hatta Temmuz ayı geldi ne çabuk geçiyor :/) Antalya’nın kavuran sıcağında beni kurtaran kahramanlarımdan bahsedeceğim bugün sizlere ! 




Ben bu ikiliyi kozmela.com dan aldım.( http://www.kozmela.com/vichy-capital-soleil-yuz-ve-vucut-sutu-spf-50-300-ml--cok-yuksek-korumali-yuz-kreminiz-hediye )

Vichy Capital Soleil Yüz ve Vücut Sütü SPF 50 - 300 ml :

Cildim hassas karma ve açık tonda ayrıca bu yıl Roaccutane kullandığım için  lekelenme yaşamamak adına ekstra dikkat etmek zorundayım.



Yüksek korumalı SPF50+ bu ürün özellikle soluk ,normal ve kuru cilde sahip bay&bayanlar için tavsiye ediliyor .İçeriği sayesinde yüzünüzü 24 saat nemlendirmeyi vaat ediyor  paraben yok,formülü hipoalerjenik,ve özellikle hassas ciltler için dermatolojik olarak testleri başarıyla geçmiş.Cilt üzerindeki gözenekleri tıkamayan akneli ciltlerinde gönül rahatlığı ile tercih edebileceği bir ürün. Kremsi dokusu sayesinde beyazlatmadan uygulama sağlıyor.Yapısı hyalunoric asit ile zenginleştirilmiş ki bu güzel bir artı.Hassas ciltler için uygundur.Derin hücresel güneş koruması sağlar.Parfüm ve paraben içermez.Suya dayanıklı ve hipoalerjeniktir. MEXORLY XL + MİNERALLER ile güçlendirilmiştir. 

 Vichy Capital Soleil Yüz Kremi SPF 50 - 30ml :


Normal ve kuru ciltler için.Ben bu yüz kremini gündüz dışarı çıktığım zamanlar bb kremimle karıştırarak uyguluyorum,çok hafif bi yapısı var. Sizde benim gibi çok beyaz tenliyseniz, cildiniz leke oluşumuna müsaitse ve cildiniz kurudan karmaya dönükse bu kremi tavsiye ederim.
Losyon tarzında diyebilirim hemen emiliyor ve leke bırakmıyor en önemlisi ciltte parlama yapmıyor.
Hassas ciltler için de uygun.Ciltte yumuşak ve ipeksi bir his bırakan 24 saat yoğun nemlendirici formül. Suya dayanıklıdır. İçeriğindeki MEXORYL , SX, XL ile uzun UVA ışınları dahil tüm UV ışınlarına karşı korur. Güneş ışınlarının zararlı etkilerine ve erken cilt yaşlanmasına karşı koruma sağlar. Cilt daha pürüzsüz hissedilir ve canlı görünür. Koyu lekeler ve kırışıklıklarda azalma gözlenir.Güçlendirici ve yatıştırıcı Vichy Termal Suyu içerir. Güneş ışınlarına karşı dayanıklıdır. Paraben içermez. Hipoalerjeniktir. 


Ben bu ikiliden çok memnun kaldım hatta aile boyu memnun kaldık.Bu yaz favorim oldular,sevgiler ! ^_^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder