Sayfalar

7 Haziran 2014 Cumartesi

NİVEA BB KREM - LİGHT

Hiç yorum yok:
 
Hemen hemen her marka BB Krem çıkarıyor.Nivea gibi köklü bir markada çıkarmazsa 

olmazdı. Bayadır kullanıyordum inceleme zamanı geldi hatta geçiyor.Benim gerçekten 

merak ettiğim,özellikle de kullanıcı yorumlarıyla daha da merak ettiğim bir 

üründü.Öncelikle ürünün içeriğine ve neler vadettiğine bir bakalım.







Nivea BB Krem Mineraller,ProVitamin B5 ve makyaj dokunuşu içeren formülüyle;



- Cilt tonunu eşitler ve gözeneklerin görünümünü azaltır.


- Pürüzler,lekeler, yorgunluk belirtileri,göz altı morlukları,renk farklılıkları,kırmızılık 

görünümü ve ince çizgiler gibi cilt kusurlarını kapatır.

- Cildin doğal tonunu destekleyerek aydınlatır.

- Hafif ve hızlı emilen nem sağlar.

- GFK10 ile cildi güneşin neden olduğu çevresel etkilerden ve erken cilt 

yaşlanmasından korumaya yardımcı olur.










Bendeki rengi Light yani açık tonlu olanı.Zaten iki rengi mevcut biri bu yani Light diğeri 

ise Medium Dark.Ben öncelikle renginden bahsetmek istiyorum.Açık tonda olmasına 

rağmen benim cilt rengime göre maalesef ki koyu. Açık tonlu olanı böyleyse koyu tonlu 

olanı hiç düşünemiyorum. 








Yapısını inanılmaz beğendim.Yoğun kıvamlı olmasına rağmen 

sürülüşü güzel ve ciltteki duruşu da güzel.Yoğun yapıda ama ciltte kalıp gibi durmuyor. BB 

Kremi denemek amaçlı nemlendirici uygulamadan doğrudan yüzüme uyguladım. 

Kuruma,aşırı yağlanma gibi hiç bir sorun yaşamadım.Günlük olarak rahatlıkla sür çık 

kıvamda oluşunu sevdim.5-10 dakika içerisinde ciltle tamamen bütünleşiyor ve doğal bir 

görünüm sağlıyor Nivea BB krem.Bu arada klasik nivea krem kokusu var ve kolayca 

(sadece parmaklarla bile) sürülebiliyor.Yağlı cilde sahip kişilerin biraz parlama 

yaşayacağını düşünüyorum.İlk uygulandığı andaki canlı görünüm çok güzel,ton farklarını 

dengelemesi de öyle fakat dediğim gibi benim cilt tonuma 1-2 tık koyu.Bence birkaç renk 

tonunda üretilse daha iyi olurdu.




Güneşten korur mu ? 

Güneş koruma faktörü SPF 10, bence çok düşük, korumasız ürün sürmekten pek bir farkı yok.


Olumlu Yönleri 
- Cildi çok iyi nemlendiriyor
- Gözaltına dahi uygulanabiliyor
- Renk dengelemesi yapıyor
- Derin olmayan gözenekleri kapatıyor ve azaltıyor
Olumsuz Yönleri 
- İki farklı tonda olması herkese uyum sağlaması açısından yetersiz
- Yağlı ciltlere uymayıp sivilcelenme yapabilir
- Kapatıcılığı yetersiz
- Yoğun yapıda dağıtması biraz zor
-Güneş koruma faktörü yetersiz

Özetle; Nemlendirmesini,bıraktığı yumuşaklık hissini ve kapatıcılığını sevdim fakat 

yoğunluğundan dolayı yağlı ciltler için uygun olmadığını düşünüyorum.Kuru ya da normal 

ciltler için daha uygun bir ürün. Ürün 50 ml,indirimsiz fiyatı 20 TL civarında indirimde 

yakalanırsa daha uygun bir fiyata geliyor ve kullanım ömrü 12 ay.

Günün sözü : "Hayat küçük şeylerden oluşur.Eğer sen seversen büyük olurlar." *Osho




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder