Sayfalar

9 Haziran 2014 Pazartesi

YVES ROCHER 360° ÇEVRELEYEN EKSTRA UZUN MASKARA

Hiç yorum yok:
 
Merhabalar ! 

Bugün ki inceleme yazım Yves Rocher 360° Çevreleyen Ekstra Uzun Maskara

Maskarasız bi hayat dü-şü-ne-mi-yo-rum ! Benim makyajımın olmazsa olmazıdır maskara. 

Bu maskarayı akmayan ve kirpikleri tamamen kavrayan,dolgun gösteren ve suya dayanıklı 

bi maskara ararken buldum.Ürünün performansı gerçekten çok iyi.( Benim maskaramın 

ambalajının yazıları birazcık silindi kusura bakmayın :) )







Ürün web sitesinde şöyle anlatılmış : " Kirpiklerinize kısa ve derin bakışlar mı yaratmak 

istiyorsunuz ? Küresel başlığa sahip patentli fırçası ile kirpiklerin tamamına ulaşır.

Gözü 360 derece çevreleyen kirpiklerin tamamını kavrar ve uzatır. Kirpiklerinizi 

ağırlaştırmadan derin bakışlar sağlar.12 saat kalıcıdır.İçerdiği Badem Proteini ile yoğun 

uzatma etkisi sağlar. Oftalmolojik olarak test edilmiştir.







Fırçası görseldeki gibi.Bendeki rengi siyah. Gerçekten de simsiyah bir rengi var.Akmıyor, 

suya dayanıklı makyaj temizleyici ile hemen temizleniyor.Dökülme gibi bir etkiye sebep 

olmadı. Hatta içeriğinde badem proteini ile kirpikleri besliyor. 

 Plastik bir fırçası var,kirpiği tutuyor ve bırakmıyor.Biraz sert,kirpik diplerini 

zedelememek için narin davranarak sürmenizi tavsiye ediyorum.Topaklanma yapmıyor. 

Fırçasının  uç tarafı da  fırçalı/kıllı olduğu için  360 ° ismini almış, göz altına rimel sürmeyi 

seviyorsanız bu özelliği biçilmiş kaftan,fırçayı dikey tutuyorsunuz ve kirpiklerinizin 

üstünden tek kat geçiyorsunuz, tamamdır.İlk açıldığında çok  sıvı olup daha sonra kısacık 

zamanda hemen kuruyan rimelleri sevmiyorum.. Bu rimel öyle değil, uzun zamandır 

kullanıyorum hala kıvamı orta karar!!






Hem dolgunluk hemde uzunluk arıyorsanız beklentiyi karşılıyor, hatta 2. kat geçildiğinde 

çok yoğun bir etki veriyor. Bitkisel hafif formülünden dolayı  gece göz makyajınızı 

çıkarırken fazla efor sarf etmenize gerek kalmıyor, bu rimel kolayca çıkıyor...  Tek tek 

ayrılmış kirpik seviyorsanız, topaklanmaya benim gibi hiç tahammülünüz yoksa doğru rimel.



Günün sözü:"Güvenilmek sevilmekten daha büyük bir iltifattır." *George MacDonald



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder