Sayfalar

26 Ocak 2015 Pazartesi

MAC - Kinda Sexy Ruj / Boldly Bare Dudak Kalemi || FAVORİ İKİLİM

Hiç yorum yok:
 
Merhabalar kızlar !
Bloğumun bugün ki konuğu olmazsa olmaz Mac rujlarından Kinda Sexy ve onunla kullanmaya çok yakıştırdığım Boldly Bare dudak kalemi.Bu ikiliyi çok seviyorum!


Öncelikle rujdan bahsedeceğim ; Bu ruj “Acaba bu makyaja hangi ruj sürsem” diye düşündüğüm anlarda elimin gittiği rujum diyebilirim.Kahve alt tonlu / şeftali diyebileceğim elimden hiç düşmeyen bu ruj mat serisinden olmasına rağmen satin bir bitişe sahip.


Gece ya da gündüz makyajınızda elinizin gideceği tek ruj diyebilirim. Sürmek için çaba sarf etmenize gerek yok.Dudakta kalıcılığı her mat rujda olduğu gibi iyi.Bir şeyler yiyip içtiğinizde hala dudağınızda az da olsa kalıyor.Negatif tek yanı ise dudaklara dolma yapıyor fakat dudağınızı nemlendirip uygularsanız bu sorun da ortadan kalkıyor.Öyle kuru ve çatlak bir görünüm kazandırmıyor.Ben bu ürünü Boldy Bare dudak kalemiyle kullanıyorum dudaklarım daha dolgun ve şekilli gözüküyor diyebilirim ve rujumun kalıcılığı daha çok artıyor.


Dudaklarımı önce dudak kalemiyle çerçeveliyorum içini dolduruyorum üzerine rujumu uyguluyorum.Daha kalıcı ve daha güzel bir görünüme kavuşuyorum.Medcezir dizisinde geçen sezon Mira karakterinin dudaklarında genellikle Kinda Sexy’i görebilirsiniz. 



Eğer aklınızda nude ve şeftali tonlarında bir ruj arayışı varsa ya da Mac’ten bir ruj almak istiyorum ama hangisi olsa diye düşünüyorsanız şüphesiz Kinda Sexy derim ! Her tene,her makyaja uyumlu bu ruj herkesin makyaj çantasında bulunmalı diyorum ve yazımı bitiriyorum.Sevgiler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder