Sayfalar

13 Aralık 2014 Cumartesi

BLOĞUMUN İLK ÇEKİLİŞİ :) (KAPANDI)

47 yorum:
 
Merhabalar kızlar ! Bloğumun ilk çekilişi olacağı için çok heyecanlıyım :) Yılbaşı maksadıyla bir çekiliş yapmak istedim,şansı yüksek olan bir arkadaşıma bu küçük paketimi göndermek istiyorum :)


Bu küçük paket neleri içeriyor derseniz;

-Rimmel London Scandaleyes Rimel / Waterproof Eyeliner
-NYC 907/914 Numaralı Tekli Farlar 
-NYC 921 Jet Black Göz Kalemi
-Neutrogena Seyehat Boyu El Kremi
-Pastel 119 Numaralı Oje
-Pastel 17 Numaralı Allık
-Rimmel London Kate 107 Ruj
-Rimmel London 004/Indıan Pink Dudak Kalemi
-Frosty Flowers Duş Jelleri 

Ürünlerin hepsi yeni alındı ve ilk olarak siz kullanacaksınız :) Kargo ücreti bana ait.Bu paket yalnızca 1 kişiye gidecek.


Çekiliş şartlarına gelecek olursak ; GFC (Google Friend Connect) üzerinden bloğumu ve instagram hesabımı takibe alarak,çekilişle ilgili bu yazımı g+1 yaparak çekilişe katılabilirsiniz.Bloğumu takibe aldıktan sonra yorum kısmına yeni yıldan beklentilerinizi ve gmail adresinizi yazmanız gerekli :) +2 hak isteyen arkadaşlarımında instagram hesabımda paylaşacağım fotoğrafı profillerinde paylaşarak beni etiketleyip #busralisindanilkçekilis hashtag'ını yazarak 2.hakka sahip olabilirler :) 
Son katılım tarihi 29.12.2014  Çekilişlerimden ve yazılarımdan haberdar olmak isterseniz beni takip etmeye devam edin.Herkese bol şanslar :) 







47 yorum:

  1. Yeni yıldan beklentim şu hediye paketini alarak yılbaşı hediyesini beleşe getirmek :) 3. Hak için napıcaz ???

    YanıtlaSil
  2. Merhaba :) Bloğumu takip edip yorumunuzla birlikte gmail adresinizi yazarak ve yazımı g+1 yaparak GFC üzerinden takibe almalısınız 1 hak kazanıyorsunuz,instagram hesabımı takip edip paylaştığım resmi paylaşıp #busralisindanilkcekiliş yazıp beni etiketleyerek profilinizde paylaşarak 2.hak kazanıyorsunuz.İyi şanslar.

    YanıtlaSil
  3. Yeni yıl bana aşk sağlık mutluluk başarı ve huzur getirmesi dileğiyle
    buraksavasates.07@gmail.co

    YanıtlaSil
  4. Yeni yıldan mutluluk başarı ve huzur istiyorumm :) kbrakbrak@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. Yeni yıldan beklentim huzur. Çünkü huzur oldu mu diğerlerine ihtiyac duyulmuyor zaten. mltmknt35@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. yeni yıldan beklentim mutlulukk :) m.zeynepyilmaz.myzl@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. yeni yıldan beklentim mutluluk,huzur.. diyetdilekdiyet@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. yeni yıldan beklentim başarı,mutluluk,huzur sulekubra.aslan@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. huzur mutluluk ve sağlık diliyorum :) tuncay.nukhet@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Yeni yıldan beklentim tüm sevdiklerimle mutlu, huzurlu bir ömür geçirmek :) vee bu güzel, başarılı blogu umarim herkes dahada sever başarın artar çünkü ben çok seviyorum :)) mail adresim isee fbyrktrrr@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. Yeni yıldan beklentim tüm dünyaya mutluluk, huzur, sevgi, adalet ve barışın gelmesidir...:) zehraselinkutlu0@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. yeni yıl bana şans ve huzur getirsin hanzadefener@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. Yeni yıldan beklentim herkes için mutluluk sağlık ve huzurlu bir hayat :)
    mail adresim bayrac542@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. Yeni yildan beklentim saglik ve huzur.. Ve tabiki üniversite ☺

    Mail adresim: hanifi_he06@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. Yeni yıldan; Bu harika çekiliş paketini, Urban Decay Naked 3 far paletini, Mac Cosmetics Kinda Sexy rujunu, The Balm Put A Lid On It göz bazını, yüksek notlar, başarı, sevdiklerime ve kendime sağlık, mutluluk, para ve Apple MacBook Air bekliyorum. 😁
    iprefersalvatore@gmail.com

    YanıtlaSil
  18. Ablam için bu çekiliş katıldım inşallah çıkar bana YENİ YILINIZ SEVGİ DOLU GEÇSİN BUSRA OZDEMİR😘😘😘💝💝💝❤️❤️😻

    YanıtlaSil
  19. Galiba bütün çekilişlere katıldım, bu sefer tutturayım bari:)
    irmshn@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. Yeni yıldan beklentilerim fazlalıklarımı vermek ve daha güzel olmak. Çekilişlere katılmayı çok seviyorum bizi gerçekten mutlu ediyorsunuz :) mail hesabım: esrakont48@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. Saglik ve iyi bir kariyer istiyorum😁 cennetkurt14@gmail.com

    YanıtlaSil
  22. Yeni yıldan beklentim bana, babama özellikle anneme sağlık getirsin gerisi o kadar da önemli değil dilaankubat@gmail.com

    YanıtlaSil
  23. Yeni yil oncelikle aileme ve yakinlarima saglikli bol kahkahali kazancli huzurlu bir yil olsun,bende mantikli insanlarla karsilasip okulumu bitireyim butun beklentim bu. crnesnlkc94@gmail.com ☺

    YanıtlaSil
  24. Merhabalar gfcde ve burdan fatıma ıbrahımlı olarak takıbdeyım ftmbrhml olarak ınstagramda paylayasdım ftmbrhml11@gmail.com yeni yıldan beklentılerım mutluluk saglık huzur vede para😊

    YanıtlaSil
  25. Yeni yıl tüm güzellikleriyle gelsin . Herkese mutluluk huzur sevgi aşk para şans getirsin mutlu yıllar... G mail adresim: hyryakdg@gmail.com

    YanıtlaSil
  26. Yeni yıl tüm neşesiyle tüm eğlencesiyle gelsin.Herkese mutluluk ,huzur,şans,para,aşk getirsin.ALLAH dilediğinizi versin.Barış içinde savaşsız bir yurt ve dünya getirsin.HERKESE ŞİMDİDEN MUTLU YILLAR. G MAİL ADRESİM : fatmaakdag199@gmail.com

    YanıtlaSil
  27. Merhaba blogu Berna Ecer ismiyle takip ediyorum g+1de paylaştım
    İnstagramda paylastim @pinkbe1
    Yeni yıldan beklentim sağlıkla huzurla ailemle ve sevdiklerimle kötülüklerden uzak bir yıl geçirmek
    Adresim bernusum-35@hotmail.com
    Umarım şanslı olurum
    Herkese mutlu yillar
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  28. Yeni yıldan beklentim huzur ve sağlık.Bunların yanında güzel görünmekte lazım tabi :) tugce.yerci59@gmail.com

    YanıtlaSil
  29. Hayat hiç bi kere Bayram olmadı ya da her nefes alışımız bir bayramdı. Hediyeleri bekliyorum eminenur.1664@gmail.com

    YanıtlaSil
  30. Klasik ama aynı şeyleri bekliyorum sağlık mutluluk para :) b.taner06@gmail.com

    YanıtlaSil
  31. Sağlık diliyorum gerisi bir şekilde olur zaten :)) ( aman bide dersim kalmasın ) :D knur.kiran@gmail.com

    YanıtlaSil
  32. Merhaba :)
    Hayırlı ve bol katılımlı olmasını dilerim.

    Gfc : Yaseminniey Krsygt
    Insta : Yaseminjesss olarak istek gönderdim ^^
    http://instagram.com/yaseminjesss/

    https://plus.google.com/u/0/100045726474994448698/posts/Vn3zCAXnfqu

    Yeni yıldan bol kozmetik diliyorum tabi kiii :D

    Nurgül Karış.
    ysmnmrt2010@hotmail.com
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  33. GFC ve G+ beauty beybi adıyla takipçinim
    ınstagramda : Aygunkizi adıyla takipçinim

    yeni yılda mutluluk istiyorum:)))
    gmail. arapkizibenna@gmail.com

    YanıtlaSil
  34. Şansı yüksek biri değilim ama katılayım bakalım belli olmaz:)
    gfc:Sevilay Y
    instagram hesabım yok.
    google +da paylaştım:https://plus.google.com/102297326256531947736/posts/ebnZ6vUHvBA
    yeni yıldan sağlık dışında hiçbirşey istemiyorum:)

    sevilayyor66@gmail.com

    YanıtlaSil
  35. Merhabalar

    GFC, g+ sinem eser
    https://plus.google.com/u/0/108942969481362526513/posts/Y5H9nR8fJcN
    Sinem Eser
    snminho@gmail.com
    yeni yılda tüm sevdiklerimin dilekleri gerçek olsun istiyorum. sevdiklerim mutlu olursa ben de mutlu olurum :)
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayrıca yazmayı unuttum instagram mavimsiii86. istek gönderdim.

      Sil
  36. Bloğunu takipteyim,instagramda Zeynep ÇALIŞKAN adıyla takibe alıyorum. Mutlu ve huzurlu bir yıl tüm beklentim..
    zeyusanka.blogspot.com
    Sevgiler!:)

    YanıtlaSil
  37. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  38. gfc:gülçin karaağaç
    instagram:@gul1239
    gul_cin_260@hotmail.com
    http://instagram.com/p/xMs_IdgEYj/?modal=true
    https://plus.google.com/u/0/106389036212395424432/posts/5RvU9YWdS4P
    yeni yıl tüm dünyaya barış sağlık ve mutluluk getirsin. yeni yıl yeni umutlarla gelsin

    YanıtlaSil
  39. gfc döndü ilçin
    instagram dondu260
    dondu_2600@hotmail.com
    instagram ve g+ da paylaştım
    http://instagram.com/p/xMtdzBmpyG/?modal=true
    https://plus.google.com/u/0/101492393276808436735/posts/JiCp8G2x6MR
    yeni yılda ailemle birlikte sağlık ve huzurlu geçmesini temenni editorum mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  40. Merhaba. Instagram'dan "bakimlihaller" ismi ile takipteyim ve paylaşımımı yaptım:) Gfc: Arzu E. Email : arzu-ra@hotmail.com / earzu56@gmail.com Sevgiler

    YanıtlaSil
  41. gfc demet aydın
    instagram @karagul26
    http://instagram.com/p/xMuCbqNp-_/?modal=true
    https://plus.google.com/u/0/111546547468163790766/posts/NmEhSwYnXbq
    benim bütün dileklerim çocuklarım için onların sağlıklı mutlu ve geleceği güzel bir yıl olmasını diliyorum

    YanıtlaSil
  42. kız kardeşim için katılıyorum
    gfc ümitcan köroğlu
    inst: @vitamin_sizz
    edam_ist34@hotmail.com
    http://instagram.com/p/xMuuaqAEgi/?modal=true
    https://plus.google.com/u/0/118285327992277347363/posts/8y3Vtuib7Ca
    yeni yıldan bekletim tabiki sağlık şans ve aşk...

    YanıtlaSil
  43. merhaba
    gfcde demet demet
    instagramda @beyaz_orkidem
    reis_grubu@hotmail.com
    yeni yılda savaşsız sağlıklı huzurlu bir dnya diliyorum herkesin gönlünden geçirdiği dilek gerçekleşsin
    http://instagram.com/p/xMva2-QXzN/?modal=true
    https://plus.google.com/u/0/109360011745956242026/posts/hUJigTorrKu

    YanıtlaSil
  44. Merhabalar,

    Gfc'den Nail Art in Wonderland olarak takip ediyorum.
    instagram'dan nailartinwonderland olarak takip istegi gonderdim.

    Yeni yilda dilegim nail art blogumu daha cok insana ulastirabilmek. :) http://nailartinwonderland.blogspot.com sizi de beklerim :)

    g+1 nasil yapiliyor bilmiyorum ama yanda gordugum g+1 butonuna tikladim. olmus mu ki acaba? :) olmadiysa duzeltmek isterim.

    YanıtlaSil
  45. Yeni yıldan beklentim benim ailemin hatta herkesin hakkında her zaman her şeyin hayırlısı... :) :) ates.sultan210@gmail.com

    YanıtlaSil
  46. Merhaba
    Gfc: umut sukran
    instgram : @bugdaykepegi takibe aldım ve paylaşatım
    Paylaşım linklerim :
    http://instagram.com/p/xOPkCfvkrF/?modal=true
    https://plus.google.com/u/0/111463649793664075275/posts/1psapPttBSV
    Yeni yıldan tek beklendim sağlık ...
    umutsukran22@gmail.com
    Umut Sukran

    YanıtlaSil