Sayfalar

25 Aralık 2014 Perşembe

RİMMEL LONDON WAKE ME UP FONDOTEN

Hiç yorum yok:
 
Merhabalar kızlar ! 
Bugün sizlere hala kullanmamış olanlar ve daha fazla bilgi sahibi olmak isteyenler adına Rimmel London Wake Me Up Fondotenin yazısını yazmak istedim.


Öncelikle Rimmel London,uygun fiyatı ve performansıyla çok başarılı bulduğum bir marka.Bir çok ürününü denedim ve memnun kaldım.Gelelim fondotene ben devamlı fondoten kullanan bir insan değilim cildimde genelde BB Krem bulunur fakat bu ürünü görünce denemek istedim.Ürün SPF 15 ile güneşten koruyor.30 ml. Pompalı ve cam bir şişede.Çiçekli bir kokusu var.Kokuya hassasiyeti olanlar sevmeyebilir.Yüze ilk sürdüğünüz an biraz bekledikten sonra cilt tonunuzla bütünleşiyor.


Fondoten vaat ettiği her şeyi veriyor.Uykusuz musunuz ? Yorgun bir gün mü geçirdiniz ? Aynaya baktığınızda “Off bu ne hal bitik bir vaziyetteyim !!” diye mi düşünüyorsunuz,işte tam bu sırada devreye Rimmel London Wake Me Up fondöten giriyor ! Kullanıldığı andan itibaren cilt daha uyanık ve aydınlık bir görünüme kavuşuyor.Yorgunluk izlerini kapatıp daha dinç bir cilde kavuşmayı sağlıyor.Erken yaşlanma belirtilerini (hani şu küçük mimik kırışıklıkları :) ) kapatıyor. Hem pompalı olup hem cam şişe de olması bana çok hijyenik ve kullanış açısından kolay geldi.


Cildinize uygulamadan önce ölü hücrelerden kurtulduğunuza emin olun ya da cildinizi yeterince nemlendirmiş olun.Aksi taktirde kabuklanmış ölü derileri daha çok belirginleştiriyor.T Bölgesi yağlı biri olarak bu fondoteni kulandığımda her hangi bir sivilcelenme,ekstra bir yağlanma durumu ya da  bir iritasyon yaşamadım.Pudrayla sabitlendiğinde sorun yaşanmıyor.Yoğun kapatıcılık arayanları memnun edecek bir ürün değil.Orta bir kapatıcılığa sahip.Ayrıca simli olması disko topu gibi bir görünüme kavuşturmuyor aksine “Dewy Look” diye tabir edilen ıslak görünümlü makyaj izlenimi yaratıyor.


Ben ürünü Real Techniques-Buffing Brush ile uyguluyorum gayet homojen bir görüntü sağlıyorum.Benim rengim 200 Soft Beıge.Ürün bittiğinde tekrardan alırım,beni çok mutlu eden bir ürün oldu.Eğer siz de hafif kapatıcılığı olan bir fondöten arayışındaysanız sizi Watsons mağazalarına yönlendiriyorum.Sevgiler :)

  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder