Sayfalar

25 Şubat 2015 Çarşamba

MAYBELLİNE || Master Drama Khol Liner / Akmayan Kahverengi Göz Kalemi

Hiç yorum yok:
 
Merhabalar kızlar,
bloğumun bugün ki konuğu Maybelline-Master Drama göz kalemi olacak.Bendeki kahverengi olanı.Ben bu ürünü aldım alalı 1 defa kullandım.Çok severek almıştım fakat bana uymadı..


Öncelikle bir göz kaleminde neler ararız ;
- Göz içerisinde sabit kalsın
-Akmasın
-Dağılmasın
-Sürerken zorluk yaşamayalım

Yukarıdaki maddelere bu göz kalemi tamamen uyuyor.Sürümü o kadar rahat ki kayıp gidiyor resmen.“Eee bu kadar iyiyse neden 1 defa kullandın !?” diye sorarlar adama :) Ben bu ürünü kontakt lens kullanan kişilere kesinlikle önermiyorum !! Sürümünün kolay olması sanırım mumlu bir yapısı olduğundan kaynaklanıyor ee bu da lensimde bulanıklık oluşturdu.


İlk aldığım gün bir hevesle sürdüm dışarı çıktım yaklaşık 15 dk sonra resmen her yer bulanıklaştı,Lens mi kaydı diye aynaya baktım ama hayır .. Lensimi çıkardığımda tam göz bebeğinin olduğu yere denk gelen kısımda beyazlaşma olduğunu gördüm ve çok zor çıktı o yüzden kontakt lens kullananlar bu ürünü almadan önce bir kez daha düşünün derim. 


Gözü sağlam olan lens kullanmayan sevgili kızçeler koşun bu kalemden 1 tane edinin,bence memnun kalacaksınız,sevgiler 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder