Sayfalar

24 Şubat 2015 Salı

THE BALM || Mary Lou Manizer Aydınlatıcı

2 yorum:
 
Merhabalar kızlar,
Bugün uzun zamandır benimle olan elimden düşürmediğim The Balm markasının  meşhur aydınlatıcısı Mary Lou Manizer bloğumun konuğu.


Öncelikle The Balm markasının pin up tarzı ambalajlarına ba-yı-lı-yo-rum ! Yanaklarımda ışıltıyı çok seven bir insanım.Bu ürün son derece ışıltılı ve parlak.


Mary Lou Manizer aydınlatıcı günlük makyajımın da özel günlerde yaptığım makyajlarımında vazgeçilmezi.Herkesin kullanabileceği bir aydınlatıcı,her tene gider bence.


Ben bu ürünü çok amaçlı kullanıyorum diyebilirim şöyle ki ; far olarak,elmacık kemiklerimi aydınlatmak için,dudak üstüme,burun çizgime,göz pınarlarımı ve kaş altlarını aydınlatmak için kullanıyorum.


Çok severek kullandığım harika bir ürün diyebilirim.Yapısı yumuşak,pigmentli.Kalıcılığı gayet iyi.Şampanya alt tonlu bir aydınlatıcı,aman fazla kaçırmayın mazallah disko topuna dönüşebilirsiniz.


Ben bu ürünü Real Techniques-Contour Brush'la uyguluyorum.Herkesin tercih edebileceğini düşündüğüm bu aydınlatıcıyı Gratis mağazalarında bulabilirsiniz,sevgiler

2 yorum:

  1. Benimde bayılarak hergün kullandığım bir ürün yüzümde aydınlatmak istediğim heryere rahatlıkla uyguluyorum .Paylaşım için tskler.Sevgiler

    YanıtlaSil