Sayfalar

24 Mart 2015 Salı

PURE BEAUTY || CC Krem

5 yorum:
 
Merhabalar kızlar,herkese mutlu haftalar ! Haftayı,Watsons mağazasından aldığım “Pure Beauty CC Krem” yazısıyla açıyorum.


Öncelikle BB Kremler piyasada yüzünü gösterirken bir an da çıkan bu CC Kremler nedir,ne işe yarar kısaca ondan bahsetmek istiyorum.

CC Krem ;

-Cilt tonundaki eşitsizlikleri giderir

-Cilde bakım yapar

-Cilt lekelerini yok eder

-Güneş koruma faktörü içerir

-Nemlendirir

Yukarıdaki özellikler CC Kremin düzenli kullanımda vaat ettiği şeyler.BB Kreme göre biraz daha cilt bakımı ağırlıklı diyebiliriz ve bence geriye kalan özellikler hemen hemen aynı.Şimdi gelelim PURE BEAUTY CC KREM’e ;



Ambalaj tasarımı Clinique CC Kremle aynı diyebilirim,o yeşildi bu da pembe versiyonu.Tüpte olması hijyenik açıdan daha sağlıklı.SPF30 içermesi çok güzel bir özellik bence,bir de makyaj öncesi güneş koruyucu sürmek derdinden kurtarıyor.BB Kreme göre yapısı daha ıslak bitişli.İçerisinde minik ışıltılar var. Bu nedenle bu ürünü kullanırken ekstra bir aydınlatıcı kullanmaya gerek yok, zaten oldukça “Glowy” bir bitiş sağlıyor.


Kapatıcılığı az,tek başına cilt kusurlarını kapatmıyor.Yani büyük kapatıcı özelliği arayanlar bence boşuna almasın.Ürün 2 renk tonunda satılıyor,“İvory” ve “Natural”.Ben de ki rengi İVORY. Açık tenlilere ''İvory'',buğday ve esmerlere ise ''Natural'' uyuyor.


Karma ve yağlı ciltlerde haliyle yağlanma yapabilir,bence o sorun pudrayla hallediliyor.Ben yaklaşık 1 aydır kullanıyorum,sivilcelenme yaşamadım. İçerisinde alkol,paraben gibi maddeler barındırmıyor.Kokusu çiçeksi,rahatsız edici değil hafif hoş bir koku.


Ürünü Watsons mağazalarından alabilirsiniz,ben indirimde 15 lira gibi bir fiyata aldım.Sevgiler,

5 yorum:

  1. Bende kullanıyorum memnunum cok güzel fakat karma ciltli oldugum icin parlama yapıyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,benim cildim de karma aynı sorunu yaşıyordum fakat pudrayla hallettim o sorunu :)

      Sil
  2. Bende kullanıyorum memnunum cok güzel fakat karma ciltli oldugum icin parlama yapıyor :/

    YanıtlaSil
  3. ahhh bir ben kaldım kullanmayan :))

    YanıtlaSil