Sayfalar

27 Nisan 2015 Pazartesi

AVON || Supershock Gel Eyeliner (Göz Kalemi)

2 yorum:
 
Merhabalar kızlar,bugün sizlere uygun fiyatlı ve herkesin çok beğendiği bir göz kaleminden bahsedeceğim.Avon - Supershock Gel Eyeliner bloğumun bugünkü konuğu.


Mutlaka herkesin makyaj çantasında bir tane siyah göz kalemi vardır diye düşünüyorum.Peki bir göz kaleminden beklentilerimiz nedir ? Öncelikle akmaması,sürdüğünde sabit kalması,kolay sürülebilmesi benim için bu 3’ü önemli.
Tekrar dönüyorum kaleme,ambalajı normal kapaklı sıradan bir ambalaj.Kalemin yapısına gelirsek;bu kalem aynı zamanda eyeliner olduğu için çok kolay bir sürümü var,çok yumuşak.Yumuşak olması evet çok iyi gözü rahat ettiren bir özellik fakat kötü yanı da var,kalem yumuşak olduğu için çok çabuk bitebilir. 


Simsiyah kalem istiyorsanız bu kalem gerçekten kömür karası bir bitiş sağlıyor :) Kalemi uyguladıktan birkaç saat sonra göz kenarlarımda birikme yaptığını gördüm hemen hemen her göz kaleminde yaşadığım beni sinir eden bir durum.. 


Kalemi eyeliner olarak kullandığımda kesinlikle dağılmadığını sabitlendiğini gördüm fakat göz içinde akma durumu az da olsa yaşadım bunu önlemek için yine bir gel eyeliner’la sabitleyerek sürdüm o şekilde akma olmadı.


Eğer simsiyah,kolay sabitlenen bir göz kalemi arıyorsanız kesinlikle bu kalemi denemelisiniz,pahalı bir ürün değil denemekten zarar gelmez ne bütçenize ne de size diye düşünüyorum :) Sevgiler,

2 yorum:

  1. merhaba tatlı bende merak ediyorum açıkçası yazın çok iyi oldu tşkler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim,umarım açıklayıcı olmuştur :)

      Sil