Sayfalar

21 Nisan 2015 Salı

RIMMEL LONDON || Stay Matte Pudra || İNCELEME

Hiç yorum yok:
 
Merhabalar kızlar,bloğumun bugün ki konuğu uygun fiyatlı bir pudra.Ben bu pudrayı aldığım günden beri devamlı kullanıyorum (1.5 ay),artık fikir sahibi olduğumu düşünüp yorumlayayım dedim.


İsminden de anlaşıldığı gibi cildin yağlanmasını kontrol altına alan,matlaştırıcı bir pudra.Yapısı ince,kapatıcılığı yok tamamen sabitleme amaçlı.Bendeki rengi 001 Transparent.


Tozutma yapmıyor,ciltte ağırlık yapmıyor.Kokusu yok.Cildi sorunlu olanlar sevmeyebilir,adı üstünde MATLAŞTIRICI bir pudra olduğu için sorunları belli eder.BB/CC Krem,fondöten ve göz altı kapatıcısı sabitleme açısından çok başarılı.Karma-yağlı ciltler bu ürünü çok sever fakat kuru ciltler pek sevmeyecek diye düşünüyorum,pul pul bir görüntüyle karşılaşabilirler.
Sanırım en sevmediğim özelliği ambalajı oldu.Bu kadar dandik,basit bir ambalaj görmedim.Kapağı doğru düzgün kapanmıyor ve ne kadar özenli davransanız da durduk yere çatlıyor.


Sonuç olarak ; Uygun fiyatlı ve başarılı bir ürün.Bir çok pahalı pudradan daha iyi diyebilirim.Makyaj sabitlemesi güzel,ciltte duruşu güzel.. Çok memnun kaldım bu üründen tekrar alacağım,indirimsiz satış fiyatı 14 TL olması lazım.Sevgiler,


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder