Sayfalar

1 Nisan 2015 Çarşamba

Clinique || Superdefense CC Krem

Hiç yorum yok:
 
Merhabalar kızlar,bloğumun bugün ki konuğu  Clinique CC Krem.


Ürünü 2 haftadır kullanıyorum ve artık yazmam gerektiğini düşündüm.Clinique bu cc krem serisini piyasaya 3 renk olarak çıkartmış ; light,light medium ve medium.Bende ki renk LİGHT olanı.


Ürün oldukça rahat yayılıyor,incecik bir yapıya sahip,su bazlı.Kuru ciltler rahatlıkla kullanabilir fakat benim gibi karma ciltler ya da yağlı ciltler parlama sorunu yaşıyor.Bu sırada devreye pudra giriyor :) Pudrasız kullanımda 1-1.5 saat sonra parıldamaya başlıyor cilt.Pudrayla sabitlenince bu sorun ortadan kalkıyor.


Kapatıcılığı normal,cilt sorunlarını kapatmaz fakat cilt tonunu eşitlemede çok başarılı. İçerdiği UVA/UVB koruması cildi yaşlanmanın belirtilerine karşı koruyor.Hele ki 30 faktör bence çok iyi ekstra güneş korumasına gerek yok,yaz ayları için ideal.Ürünün ambalajı tüp gibi,daha önce yazısını yazdığım PURE BEAUTY CC KREM  tasarımıyla aynı diyebilirim,ebatı 40ml.Yaklaşık 2 hafta düzenli olarak kullandım,cildimde sivilcelenme v.b bir problem yaşamadım.


Bu ürünü Clinique mağazalarından, Clinique web sitesinden,boyner,sephora mağazalarından edinebilirsiniz.Sevgiler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder