Sayfalar

30 Mart 2015 Pazartesi

MAC || Face And Body Fondöten || İNCELEME

Hiç yorum yok:
 
Merhabalar kızlar,bloğumun bugün ki konusu bir inceleme yazısı olacak.Nam-ı diğer FACE AND BODY .. Daha önce bir çok blogger yazısını yazdı,bir kısmı sevdi bir kısmı sevemedi bu fondöteni.Bir de benim yazımı okuyun istedim.


Face and Body isminden anlaşıldığı üzere yüz ve vücut için kullanılabilen bir fondöten.Plastik,sade tasarlanmış bir ambalaja sahip.Şişenin ağız kısmı ince uzun,ürünün fazla dökülmesini engelliyor.
Yapısı su bazlı bu yüzden oldukça sıvı,kullanmadan önce mutlaka çalkalamak gerekiyor.Çalkalanmadığında dibe çöktüğünü görebiliyorum o derece.. 


Kokusu yok,kapatıcılığı bence renkli nemlendiriciyle hemen hemen aynı .. Cilt tonunu eşitliyor fakat tek katta kapatıcılık sağlamıyor.Eğer sivilce izlerini ya da cilt lekelerini kapatacağını düşünüp alırsanız memnun kalmazsınız şimdiden söyleyeyim.Islak bitişli olduğu için “glowy” bir görünüm sağlıyor.Cilt parlak sağlıklı görünüyor.Ben bu ürünü Real Techniques-Buffing Brush’la uyguluyorum ki bence bu ürünü en iyi o dağıtıyor,homojen bir görünüm elde etmemi sağlıyor.


Yukarıdaki resimde soldaki görüntü bileğimin normal hali,sağdaki ise Face And Body uygulanmış hali.Bu ürünü cildinde dökülmeler olan kişiler sevmez çünkü bu fondöten pul pul dökülmeleri ortaya çıkarır,kuru ciltler almadan önce iyice düşünsün derim.Cilt yapısı karma ya da normal olanlar bence memnun kalır.Yağlı ciltler ise ürünü uygulamadan önce mutlaka baz kullanmalı.
Ben bu ürünü çok sevdim,cildinizde yok denecek tarzda bir fondöten arıyorsanız,az kapatıcılığı olsun fakat sağlıklı cilt görünümü elde edeyim diyorsanız sizleri “Mac online” ya da en yakın “Mac” mağazasına yönlendirmek isterim.Sevgiler,




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder