Sayfalar

13 Nisan 2015 Pazartesi

MAC || Painterly Paint Pot (Far Bazı)

Hiç yorum yok:
 
 Merhabalar kızlar,
Bugünün yazısı severek kullandığım,yağlı göz kapaklarımda farı uzun süre tutan güzel bir far bazı hakkında olacak.Mac-Painterly Paint Pot,mat yapıda her cilt tonunun rahatlıkla kullanabileceği bir baz.


Cam kavanozda ve 5 gr. ağırlığında bir ürün, gel “eyeliner”lar gibi kuruma olasılığı yüksek olduğu için kullanırken kapağını fazla açık bırakmıyorum ve kapattıktan sonra da ters şekilde koyuyorum.


Paint Potlar far bazı olarak kullanılmalarının dışında far olarak da kullanılabiliyorlar. 


Painterly tam bir ten rengi,ben far kullanmadığım zamanlar göz kapaklarımdaki damarlı görüntüyü örtmesi için kullanıyorum.


Sürümü çok rahat.Farların kalıcılığını oldukça arttırıyor,daha canlı bir renkte görünmesini sağlıyor.Sabah 8 gibi yaptığım makyajla akşam 19.00’a kadar dolaştığım oluyor,aynaya baktığımda hala birikme yapmadığını görüyorum.


Oldukça bereketli bir ürün.


Eğer sizlerde farınızın kalıcılığını arttıracak,rahat kullanımı olan,göz kapaklarında mevcut olan yağlanmayı yaşatmayacak bir far bazı arayışındaysanız bu üründen bir tane edinin derim.Başka renkleri de mevcut olan bu ürünü “Mac” mağazalarından ya da “Mac online” web sitesinden alabilirsiniz,sevgiler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder