Sayfalar

14 Nisan 2015 Salı

LANCOME || Hypnose Doll Eyes Rimel

Hiç yorum yok:
 
Merhabalar kızlar,uzun zamandır aklımda “Lancome” markasından bir rimel denemek vardı.


Ben de yaklaşık 2 ay önce  ne zamandır istediğim bu rimeli aldım.


Alırken beni cezbeden şey kesinlikle ismi oldu,“DOLL EYES”.. Kirpiklerim oyuncak bebeklerin kirpikleri gibi olacak diye bir hevesle aldım :)


Rimelin ambalajı kolay açılıp kapanabilen şık bir ambalaj.Lancome’dan beklenen şıklıkta bir tasarım.Fırçası konik yapılı,uca doğru incelen ve sivrilen yapıda,bu benim kirpiklerim için hoş bir özellik çünkü göz pınarına yakın ince kirpikleri rahatlıkla boyadım.


Rimel hacimli, uzun ve kıvrık kirpikler vaat ediyor fakat benim kirpiklerimde sadece hafif uzunluk sağladı diyebilirim.Yapısı ne çok sıvı, ne çok katı fakat kurumaya meyilli.. İkinci katı sürmeye çalışırken topak topak oluyor bu beni çok rahatsız etti.Yoğun olmayan bir gül suyu kokusuna sahip bu özelliği bana “L’oreal Volume Million” rimeli hatırlattı.Başka bir negatif yanı ise gün içinde akıp göz altlarıma bulaşması oldu.Ürün kirpiklerimden kolayca temizleniyor bu konuda bir sıkıntı olmadı fakat beklediğim performansı alamadım yani gidip tekrar almayı düşüneceğim bir ürün değil.
Ürünün tek katta kirpiklerimdeki hali ;


Bu ürünü yeniden almayı düşünmem fakat bu benim kirpiklerim için geçerli bir durum,çoğu kişi bu rimeli sevmiş :) Merak ediyorsanız bir çok kozmetik mağazasından (boyner,sevil v.b)  bu ürüne ulaşabilirsiniz,Sevgiler,


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder