Sayfalar

22 Mayıs 2015 Cuma

MAC || Modesty Ruj / ESSENCE || In The Nude Dudak Kalemi - FAVORİ İKİLİM

Hiç yorum yok:
 
Merhabalar kızlar,bugünkü yazım yine birbirine çok yakıştırdığım dudak kalemi ve ruj ikilisi hakkında olacak.


Öncelikle rujdan bahsetmek istiyorum ; 

MODESTY:


Ruj Mac'in Cremesheen serisinden,yani yumuşak yapılı mat değil kolay sürümü olan bir ruj.Nemlendirmesi gayet iyi,kalıcılığı normal,parlak bitişli bir ruj,çizgilere dolmuyor.Renginin buğday ve beyaz tenlilere daha çok yakıştığını düşünüyorum.Nude tonlarında ve parlak olduğu için dudağı olduğundan birazcık daha dolgun gösteriyor diyebilirim,hele ki dudak kalemiyle sürülüyorsa daha iyi bir sonuç elde ediliyor.




Gelelim dudak kalemine;

IN THE NUDE:



Essence dudak kalemlerinin yapısına bayılıyorum,bence bir çok isim yapmış kozmetik markasından daha iyi yapıya sahip ve daha hesaplı dudak kalemleri yapıyor.Bu dudak kalemi yine çok sevdiğim ruj olmadan tek başına bile sür çık yaptığım bir dudak kalemi.Yapısı çok kremsi,yumuşak.Kalıcılığı normal,doğal bir bitişi var.Yumuşak uçlu olduğu için sık kullananlar çabuk bitirebilir diye düşünüyorum.Nude tonlu dudak kalemi arayanlar için 3.5 liralık fiyatıyla joker bir ürün olduğunu düşünüyorum.


Gerek yapısı gerek fiyatıyla benim kalbimi çaldı Essence dudak kalemleri :)


Ben bu ikiliyi birbirine çok yakıştırdım,ikisi de alternatif renkler.Sevgiler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder