Sayfalar

20 Mayıs 2015 Çarşamba

RİMMEL LONDON || Scandaleyes Maskara

Hiç yorum yok:
 
Merhabalar kızlar,bloğumun bugünkü konuğu Rimmel London markasına ait Scandaleyes serisinin Rockin’Curves adlı maskarası.


Yaklaşık 3 aydır kullanıyorum devamlı kullandığım söylenemez fakat bitirmek için çabalıyorum,çabalıyorum ama bir türlü bitiremediğim sinir olduğum bir maskara oldu kendisi.Öncelikle fırçasından başlayayım ; 


Uzun ve tombik kıl fırçaya sahip bu maskara kirpiklere dolgunluk vermeyi vaat ediyor peki dolgunluk veriyor mu HAYIR,resimde gördüğünüz gibi kirpiklerimin normal hali ve rimelli hali ki bu 3.katı .. İlk resim kirpiklerimin normal hali ;


3 Kat Rimel uygulanmış hali;


Tek verebildiği dolgunluk hafifçe kirpik diplerini siyahlaştırması fakat çok hafif bir etki.. Ambalajı şık rahat kapatılıp açılabilen bir maskara.Adı “Curves” ama ben bir kıvırma etkisi göremedim.


Ben bu maskarayı hiç sevmedim dolgunlaştırsın diye beklerken kirpiklerimi yapıştırıyor,ilk katı sürdüm derken ıslaklığı bir türlü bitmiyor ya göz altlarıma ya da göz kapağıma illa ki bulaşıyor.(Islak kirpik severim ben diyorsanız o ayrı bir konu tabi..) Kısacası bu maskarayı sevmedim bir daha almam dediğim bir maskara oldu kendileri.. Rimmel London ürünlerine Watsons mağazalarından ulaşabilirsiniz.Bu arada yakın zamanda bloğumun yıl dönümü o yüzden minik bir çekiliş düzenlemeyi düşünüyorum,takipte kalın,sevgiler :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder