Sayfalar

4 Mayıs 2015 Pazartesi

YVES ROCHER || Tırnak Güçlendirici Baz-Oje :

Hiç yorum yok:
 
Merhabalar kızlar,bugünkü ürünüm tırnaklarla alakalı olacak.
Tırnaklarım son zamanlarda çok zayıf,hele ki üst tabakası (zarı) soyuluyor çok biçimsiz ve çirkin gözüküyor diyebilirim.Bir çok doğal yöntem denedim (limon suyu,menekşe yağı v.b) fakat çaresini bulamadım.Yves Rocher mağazasına alışveriş için girdim bu ürünü görünce ne kaybederim bi deneyeyim dedim satın aldım.


Web sitesinde bu baz şöyle açıklanmış : “Organik Kakao yağı ile zenginleştirilmiş bu bakım tırnak yüzeyinde koruyucu bir kalkan tabakası oluşturur.Tırnağı dış etkenlere karşı korur. Tırnak dokusunu güçlendirir. Uygulandığında tırnağa hoş bir parlaklık verir..Ve dahası: İçerdiği Organik Kakao Yağı ile tırnakları korurken besler.”


Bu ürünü oje sürmeden önce baz amaçlı sürüyorum kuruyunca üzerine ojeyi sürüyorum.Ojenin kalıcılığını arttırıyor,tırnaklarımda sararma yapmamasını sağlıyor.Bence vaadettiği şeyleri yerine getiriyor,tırnaklarımın zarının kırılmasını önledi.


Yapısı parlatıcı gibi diyebilirim,üzerine oje sürmeden parlatıcı olarak bile kullanılır.Ürünü severek kullanıyorum.Fiyatı 10 lira diye hatırlıyorum,uzun süredir kullanıyorum çok bereketli bir ürün diyebilirim J Eğer sizlerinde benim gibi tırnakları kırılıyorsa ya da tırnak sararması yaşıyorsanız bence deneyin.Sevgiler,


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder