Sayfalar

18 Mayıs 2015 Pazartesi

ROSENSE || Göz Çevresi Bakım Kremi

Hiç yorum yok:
 
Merhabalar kızlar, 20’li yaşlarla birlikte artık kullanılan cilt bakım ürünleride değişiyor.Bugün anlatacağım şey bir göz bakım kremi.Hatta benim kullandığım ilk göz kremi.Rosense,bildiğiniz üzere gül yapraklarından elde edilmiş saf gül özü ile birlikte doğal meyve özleri ve vitaminlerle zenginleştirilmiş formüller içerir.Yani doğal içerikli ürünler üretiyor.Benim ilk aldığım göz kremi olduğu için özellikle daha doğala yakın az kimyasal içeren ürün istemiştim.Yolum Isparta’ya düşünce hemen alıverdim.


Gelelim kreme,bu krem kırışıklık kremi değil öncelikle onu belirteyim.Kremin 20-30 ya da 40-50 yaş aralıkları diye bir şeyi yok bütün yaş gruplarına hitap ediyor.Kullanılışı sabah akşam,yüzük parmağınıza biraz alıp pıt pıt hareketlerle yaymak yetiyor.


Ciltte hemen emilen bir yapısı var ve kokusu çok güzel.Gözaltı morluklarımdan rahatsız olan bir kişi olarak bu krem göz altı morluklarımı yok etti diyemem fakat nemlendirmesi yeterli,göz altı kapatıcısı sürmeden önce kremi sürüp kapatıcıyı öyle uyguluyorum çizgilere daha az doluyor.


Genel anlamda memnun kaldığım uygun fiyatlı bir göz bakım kremi,başka kremlerde denemeyi düşünürüm ama yine alırım dediğim bir ürün.Sevgiler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder